dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Adam, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:58Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:58Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30394
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci na téma Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti se vě-nuji, jak vyplývá z názvu práce, sociální reklamě a jejímu vnímání dětmi. Dále analyzuji vnímání médií jako takových dětmi. Věková kategorie dětí pro účely této práce je 11 až 15 let, tento věk kopíruje období návštěvy druhého stupně základních škol. V teoretické části je definována reklama, sociální reklama, sociální marketing a jsou zde charakterizována související témata. Praktická část analyzuje provedené dotazníkové šetření mezi 244 dětmi v březnu 2014 a definuje závěry k zadaným cílům a odpovědi na výzkumné otázky. V pro-jektové části navrhuji sociální marketingovou kampaň, která má za cíl prostřednictvím rodičů přimět děti k intenzivnějšímu zapojení do evropských programů Mléko do škol a Ovoce do škol, a tím zlepšit jejich stravovací návyky a zdraví. |
|
dc.format |
77 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
regulace reklamy
|
cs |
dc.subject |
percepce reklamy
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
průzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
zdraví
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
advertising regulation
|
en |
dc.subject |
perception of advertising
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
kids
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
health
|
en |
dc.title |
Sociální reklama, její vnímání a vliv na děti |
|
dc.title.alternative |
Social Advertising, its Perception and Influence on Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
My diploma thesis on Social Advertising, its Perception and Influence on Children is dedicated, as the name implies, social advertising and its perception of children. It also analyzes the perception of media on children. The age categories of children for the purpo-se of subject is 11 to 15 years, age-appropriate the visit of primary school. In the theoretical part I define the advertising, social advertising and social marketing as well as related topics. The practical part analyzes a survey among 244 children held in March 2014, and defines the conclusions of the specified objectives and answers the research questions . In the project part I suggest social marketing campaign that aims to encourage children (through their parents) to participate in European programs School Milk and School Fruit and thereby improve their eating habits and health. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36797
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|