Nástroje PR v komunikační strategii portálu Zkola

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nástroje PR v komunikační strategii portálu Zkola

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Vodáková, Jana
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:57Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:57Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30392
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou a využitím nástrojů public relations ve školství Zlín-ského kraje, konkrétně v marketingové komunikace portálů o vzdělávání. Cílem práce je zjistit, jaká očekávání mají jednotlivé skupiny z hlediska obsahu portálu Zkola. Jaké vnímají silné stránky a rezervy portálu a jaká doporučení k rozvoji navrhují. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury zpracovány klíčové pojmy související s public relations v obecné rovině i v oboru vzdělávání a školství, osobností pracovníka PR i konkrétní ná-stroje této části marketingové komunikace. V praktické části jsem se zaměřila na krajské portály o vzdělávání Zkola.cz, jejich smysl, obsah, způsoby komunikace. Provedla jsem kvalitativní výzkum mezi různými cílovými skupinami uživatelům, z jejich výpovědí zpra-covala SWOT analýzu a navrhla doporučení k dalšímu rozvoji.
dc.format 53 s. (72 946 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject Zkola cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject public relations en
dc.subject education en
dc.subject Zkola en
dc.title Nástroje PR v komunikační strategii portálu Zkola
dc.title.alternative PR Tools in the Communication Strategy of the Zkola Portal
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chvojka, Jiří
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the analysis and use of public relations tools in education in the Zlin region, especially in marketing communications of portals of education. The main objective of this thesis is to find out what are the expectations of each group in terms of portal content. What are perceived strengths and reserves of portal and what recommen-dations for the development are proposed. In the theoretical part, using the professional literature and literature searches of other sources, key terms are developed, which are related to public relations in general and in the field of education and learning, personality worker PR and specific tools of the marketing communications. In the practical part I focused on the regional portals of education Zko-la.cz , their purpose, content, methods of communication . I have conducted qualitative research among target groups of users, I prepared SWOT analysis and I proposed recom-mendations for further development.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36793
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
vodáková_2014_dp.pdf 1.326Mb PDF View/Open
vodáková_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
vodáková_2014_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account