dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Vodáková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:57Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:57Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30392
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou a využitím nástrojů public relations ve školství Zlín-ského kraje, konkrétně v marketingové komunikace portálů o vzdělávání. Cílem práce je zjistit, jaká očekávání mají jednotlivé skupiny z hlediska obsahu portálu Zkola. Jaké vnímají silné stránky a rezervy portálu a jaká doporučení k rozvoji navrhují. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury zpracovány klíčové pojmy související s public relations v obecné rovině i v oboru vzdělávání a školství, osobností pracovníka PR i konkrétní ná-stroje této části marketingové komunikace. V praktické části jsem se zaměřila na krajské portály o vzdělávání Zkola.cz, jejich smysl, obsah, způsoby komunikace. Provedla jsem kvalitativní výzkum mezi různými cílovými skupinami uživatelům, z jejich výpovědí zpra-covala SWOT analýzu a navrhla doporučení k dalšímu rozvoji. |
|
dc.format |
53 s. (72 946 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Zkola
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
Zkola
|
en |
dc.title |
Nástroje PR v komunikační strategii portálu Zkola |
|
dc.title.alternative |
PR Tools in the Communication Strategy of the Zkola Portal |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chvojka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the analysis and use of public relations tools in education in the Zlin region, especially in marketing communications of portals of education. The main objective of this thesis is to find out what are the expectations of each group in terms of portal content. What are perceived strengths and reserves of portal and what recommen-dations for the development are proposed. In the theoretical part, using the professional literature and literature searches of other sources, key terms are developed, which are related to public relations in general and in the field of education and learning, personality worker PR and specific tools of the marketing communications. In the practical part I focused on the regional portals of education Zko-la.cz , their purpose, content, methods of communication . I have conducted qualitative research among target groups of users, I prepared SWOT analysis and I proposed recom-mendations for further development. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36793
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|