Marketing a propagace neziskové organizace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Urubová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:57Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:57Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30389
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá marketingem Valašského muzea v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm, resp. expozicí Městečko pod Radhoštěm. Teoretická část se zaměřuje obecně na marketing služeb s přihlédnutím k muzejnictví. Praktická část popisuje průzkum v informačních centrech, jehož cílem bylo zjistit, nakolik jsou jejich zaměstnanci s expozicí obeznámeni. Průzkum probíhal metodou mystery callingu a to ve dvou po sobě následujících letech. Práce také zjišťuje, jaký vliv na povědomí zaměstnanců informačních center měla jejich osobní zkušenost s expozicí. |
|
dc.format |
61 s. (89 707 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
muzeum
|
cs |
dc.subject |
expozice
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
informační centrum
|
cs |
dc.subject |
mystery calling
|
cs |
dc.subject |
museum
|
en |
dc.subject |
exposition
|
en |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
information centre
|
en |
dc.subject |
mystery calling
|
en |
dc.title |
Marketing a propagace neziskové organizace |
|
dc.title.alternative |
Marketing and Promotion of a Non-profit Organization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the marketing of the Wallachian open air museum in Rožnov pod Radhoštěm, respectively the Městečko pod Radhoštěm exposition. The theoretical part is, in general, focused on the service marketing, with emphasis on museums. The practical part describes the research within the information centres, which target was to find out up to what point their staff is aknowledged of the exposition. The research was conducted by the mystery calling method and that within two consequent years. The thesis also defines how the staff´s own experience of the exposition influenced their aknowledgement of the issue. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36790
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account