Specifikace a účinnost vizuálních prostředků v místě prodeje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifikace a účinnost vizuálních prostředků v místě prodeje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Mikulenková, Martina
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:54Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:54Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30379
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá zkoumáním efektivity vizuálních prostředků v místě prodeje a rovněž tyto prostředky specifikuje. Zejména se zaměřuje na podlahové vizuální prostředky. V teoretické části se kvalifikační práce soustředí na charakteristiku vizuálních prostředků, přičemž předkládá nutná vymezení souvisejících pojmů, jako podpora prodeje, shopper marketing, in-store komunikace a marketingový výzkum. Praktická část se věnuje analýze a interpretaci dat z zjištěných z kvantitativního a kvalitativního šetření, které zkoumají vnímání vizuálních prostředků z pohledu spotřebitele. Závěrečná část praktické části obsahuje doporučení vycházející ze závěrů že zzjištěných dat.
dc.format 69
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject POP/POS materiály cs
dc.subject shopper marketing cs
dc.subject in-store komunikace cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject POP/POS materials en
dc.subject shopper marketing en
dc.subject in-store communication en
dc.subject sales promotion en
dc.title Specifikace a účinnost vizuálních prostředků v místě prodeje
dc.title.alternative Specification and Effectiveness of Visual Elements at a Point of Sale
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor' s thesis deals with the examination of visual aids effectivity and their specifics within shopping premises. The thesis is focused particularly on floor visual aids. The theoretical part concerns the characteristics of visual aids, defines related terms such as sales promotion, shopper marketing, in store communication and marketing research. The second, practical part engages in data analysis and its interpretation from quantity and quality research perspective, with the data being based on a study of consumer's perception of visual aids. In conclusion, this paper includes suggestions following final data established from the research conducted.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36779
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
mikulenková_2014_dp.pdf 3.549Mb PDF View/Open
mikulenková_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
mikulenková_2014_op.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account