Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Míková, Irena
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:54Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:54Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30378
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu v České republice. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu a přibližuje cílovou skupinu děti mladšího školního věku. Hlavním cílem práce je zjistit, zda mají děti mladšího školního věku zájem poslouchat rádio a do jaké míry vnímají rozhlasovou reklamu. |
|
dc.format |
63 s. (83 553 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
rozhlas
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
rozhlasová komunikace
|
cs |
dc.subject |
rozhlasová reklama
|
cs |
dc.subject |
rozhlasový spot
|
cs |
dc.subject |
percepce
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Werbung
|
en |
dc.subject |
Rundfunk
|
en |
dc.subject |
Marketingsmixes
|
en |
dc.subject |
Kommunikationsmixes
|
en |
dc.subject |
Rundfunkkommunikation
|
en |
dc.subject |
Rundfunkwerbung
|
en |
dc.subject |
Radiospot
|
en |
dc.subject |
Perception
|
en |
dc.subject |
Wahrnehmung Marketing Research
|
en |
dc.title |
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku |
|
dc.title.alternative |
Radio and Radio Advertising in the Perception of Children of Primary School Age |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
Das Thema der Bachelor-Arbeit ist: Der Rundfunk und die Rundfunkwerbung in der Wa-hrnehmung von Kindern jüngeren Schulalters. Der theoretische Teil der Arbeit befasst sich zuerst mit der Klärung des Begriffs "Rundfunk" und geht dann auf die Geschichte und Gegenwart des Rundfunkmarktes in der Tschechischen Republik näher ein. In den folgenden Kapiteln werden der Runkfunk als Bestandteil des Kommunikationsmixes und die Zielgruppe der Kinder jüngeren Schulalters dargestellt. Das primäre Ziel der Arbeit ist zu klären, ob Kinder jüngeren Schulalters am Radio als Medium interessiert sind und inwie-weit sie die Rundfunkwerbung auch wahrnehmen. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36778
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account