Kvalitní logo jako předpoklad úspěšné značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kvalitní logo jako předpoklad úspěšné značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Kuzmiak, Marek
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:53Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:53Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30374
dc.description.abstract Predkladaná bakalárska práca sa venuje kritériám, ktoré sú dôležité pri dizajnovaní kvalit-ného a nadčasového loga firmy. V práci sa opierame o nadobudnuté teoretické poznatky z oblasti tvorby logotypov, corporate identity a dizajnovania. Cieľom práce je spracovať re-dizajn existujúceho nekvalitného loga a vytvoriť k nemu dizajn manuál tak, aby sa vďaka novému logu firma stala v budúcnosti úspešnejšou.
dc.format 55 s. (72 546 znakov)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Corporate identity cs
dc.subject Dizajn cs
dc.subject Logo cs
dc.subject Redizajn cs
dc.subject Značka cs
dc.subject Corporate identity en
dc.subject Design en
dc.subject Logo en
dc.subject Redesign en
dc.subject Brand en
dc.title Kvalitní logo jako předpoklad úspěšné značky
dc.title.alternative Quality Logo as a Precondition for a Successful Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated Following bachelor thesis captures criteria that are significant for designing and creating a logo that fulfills the needs of today and tomorrow. The thesis encapsulates the theoretical and practical information concerning the fields of logotype design as well as corporate identity and its designing. The goal of the thesis is to redesign the existing logo lacking the required quality and to create a design manual based on which the value of the logo is in-creased and the success of the company is increased.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36774
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
kuzmiak_2014_dp.pdf 3.185Mb PDF View/Open
kuzmiak_2014_vp.doc 158Kb Microsoft Word View/Open
kuzmiak_2014_op.doc 161.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account