Interní komunikace Nemocnice Kyjov
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Jeřela, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:51Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:51Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30367
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem bakalářské práce je analýza a doporučení řešení interní komunikace a firemní kultury Nemocnice Kyjov. V teoretické části jsou popsány základní pojmy interní komunikace a firemní kultury. Je zde vysvětlen rozdíl mezi špatnou a správnou interní komunikací. Je zde shrnuto, jak důležitá je firemní kultura pro následné budování vztahů a efektivní interní komunikaci. Praktická část se skládá z analýzy dotaznikového šetření interní komunikace nemocnice Kyjov. Také se dočtete doporučení jak interní komunikaci a firemní kulturu v nemocnici zlepšit. Cílem práce je popsat současný stav interní komunikace a firemní kultury. Následně doporučit vedení nemocnice kroky, které by měly pomoci k efektivní interní komunikaci a budování kvalitní firemní kultury uvnitř Nemocnice Kyjov. |
|
dc.format |
55. (79 942 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
interní PR
|
cs |
dc.subject |
Internal communication
|
en |
dc.subject |
Corporate culture
|
en |
dc.subject |
Internal PR
|
en |
dc.title |
Interní komunikace Nemocnice Kyjov |
|
dc.title.alternative |
Internal Communication at the Nemocnice Kyjov Hospital |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of my bachelor thesis is to analyze and recommend solutions to internal communication and corporate culture for Kyjov Hospital. Theoretical section describes the basic concepts of internal communication and corporate culture. It explains the difference between bad and good examples internal communications. It summarizes the importance of corporate culture for subsequent relationship building and effective internal communication. The practical part consists of an analysis of a questionnaire survey of internal communication within the Kyjov Hospital. You can also read recommendations on how to improve internal communication and corporate culture at the hospital. The aim is to to describe the current state of internal communication and corporate culture. Subsequently to recommend the hospital management actions that should help to effective internal communication and building quality corporate culture within the Kyjov Hospital. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36766
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account