Online komunikace značek Ducati a Yamaha v ČR
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Hubáček, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:51Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:51Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30365
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá srovnáním online komunikace prémiové značky Ducati s online komunikací mainstreamové značky Yamaha v prostředí České republiky. Práce se zaměří na srovnání komunikace skrze sociální sítě Facebook a YouTube, internetové stránky a direct mail. Dotazníkem ověří autor příjem, důležitost a hodnocení komunikace mezi uživateli motocyklů a srovná jak mezi uvedenými značkami, tak s daty získanými sekundární analýzou. Z práce vzejdou doporučení pro obě značky, jak zlepšit online komunikaci a její efektivitu u příjemců. |
|
dc.format |
78 stran |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
Ducati
|
cs |
dc.subject |
Yamaha
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
srovnávací analýza
|
cs |
dc.subject |
motocykl
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
online communication
|
en |
dc.subject |
Ducati
|
en |
dc.subject |
Yamaha
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.subject |
comparative analysis
|
en |
dc.subject |
motorcycle
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Online komunikace značek Ducati a Yamaha v ČR |
|
dc.title.alternative |
Online Communication of the Ducati and Yamaha Brands in the Czech Republic |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor´s thesis follows up the comparison of online communication of premium brand Ducati with online communication of mainstream brand Yamaha in the area of Czech Republic. Thesis will focus on a comparison of communication through social networks Facebook and YouTube, Internet sites and direct mail. Author verifies by a questionnaire income, importance and evaluation of communication among motorcycle users and compare both between the brands and obtained data of the secondary analysis. This Bachelor´s thesis will emerge recommendations for both brands to improve online communication and the efficiency by the recipients. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36764
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account