Analýza spokojenosti pacientů Uherskohradišťské nemocnice a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Hruboš, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:51Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:51Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30364
|
|
dc.description.abstract |
ABSTRAKT Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti pacientů Uherskohradišťské nemoc-nice. V teoretické části je objasněna problematika marketingu ve zdravotnictví a vymezeno, které z těchto prvků ovlivňují spokojenost. Dále se teoretická část zabývá možností získání hodnocení poskytovaných služeb od samotných pacientů. Praktická část se skládá z charakteristiky nemocnice a analýzy realizovaného dotazníkového průzkumu v oblasti spokojenosti pacientů. Na základě získaných výsledků je navrženo opatření k dosažení vyšší spokojenosti klientů Uherskohradišťské nemocnice. |
|
dc.format |
60 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
Uherskohradišťská nemocnice
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
hospital Uherské Hradiště
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti pacientů Uherskohradišťské nemocnice a.s. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Patient Satisfaction at the Uherskohradišťská nemocnice Hospital |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with analysis of patients' satisfaction in the hospital in Uherské Hradiště. Its theoretical part explains the problem of marketing in health system and de-fines the aspects which influence patients' satisfaction. Further on it deals with the possibi-lity of getting the assessment of provided services from the patients themselves. Its practi-cal part consists of the characteristic of the hospital and analysis of the questionnaire con-cerning the patients' satifsfaction. Based on the results obtained from the questionnaire some measures are suggested which can lead to a higher satisfaction of the clients of the hospital in Uherské Hradiště. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36763
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account