dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Gargošová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:50Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:50Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30362
|
|
dc.description.abstract |
Marketingové komunikace se staly jedním z nejdůležitějších oborů, které dnes významnou měrou ovlivňují úspěch každé firmy. Těm, které umí využívat široké možnosti marketingových komunikací, se rozhodně zvyšují šance na přežití. Firma, jejímž cílem je vytvářet pozitivní hodnoty počínaje pověstí a konče bankovním kontem akcionářů, se bez kvalitní komunikace dnes již neobejde. Nedílnou součástí marketingových komunikací je event marketing. Je jedním z nástrojů, který dokáže s pomocí zábavy a silných pozitivních emocí udržet stávající zákazníky, ale mnohdy i získávat nové. Reklama, podpora prodeje, public relations a další formy komunikace se zákazníkem mnohdy nestačí. Event, tedy událost vytvořená firmou s cílem zasáhnout další členy nákupní komunity, je další možností, jak zahájit a udržet komunikaci se zákazníky. A to platí také o konzumentech piva na festivalech. |
|
dc.format |
68 s. (80 495 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Event marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
Event marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
communications mix
|
en |
dc.subject |
emotion
|
en |
dc.title |
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu |
|
dc.title.alternative |
Event Marketing and its Place in the Communication Mix |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Marketing communications have become one of the most important fields that today sig-nificantly influence the success of every company. Those who are able to use a wide range of marketing communications, definitely increase the chances of survival. The company, which aims to create positive values starting with the reputation and ending with a bank account of shareholders, can´t do it without professional communication today. It is one of the tools that can entertain customers and with strong positive emotions retain existing customers, but often acquire new clients. Advertising, sales promotion public relations and other forms of communication with the customer is often not enough. Event, thus the event created by the company in order to reach other members of the shopping community is another option to initiate and maintain communication with customers. And this also ap-plies to beer drinkers at the festivals. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36759
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|