Budování značky pomocí nástrojů sociálních médií
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování značky pomocí nástrojů sociálních médií |
Author: |
Fojtová, Monika
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou budování značky pomocí nástrojů sociálních médií. V teoretické části jsou definovány pojmy jako je značka a jsou nastíněny nové tren-dy v marketingové komunikaci, především na sociálních médiích a sociální síti Foursqua-re. V praktické části jsou uvedeny příklady využití Foursquare vybraných společností v České republice a zahraničí. Analýza je pak doplněna dotazníkovým šetřením, zaměře-ným na vnímání Foursquare ze strany samotných uživatelů. V závěru práce je pak vyhod-nocena současná situace v budování značky pomocí Foursquare. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30361
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
36758
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account