dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:50Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:50Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30359
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá efektivitou internetové komunikace e-shopu v oblasti diety jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. V první části práce jsou obsaženy teoretické poznámky z oblasti internetové komunikace, detailněji je rozebrána specifikace internetové komunikace jako komunikačního nástroje, jejího postavení v komunikačním mixu a zkoumá cíle a cílové skupiny. Představuje parametry a metody měření efektivity, a jakým způsobem ji pak lze vyhodnotit. Praktická část zkoumá efektivitu internetové komunikace vybraného e-shopu za pomoci analýzy sekundárních dat. Výsledky analýzy budou použity pro strategická rozhodnutí jednatele, jakým směrem a do jakých internetových komunikačních zdrojů. |
|
dc.format |
80 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Digitální komunikace
|
cs |
dc.subject |
interaktivní komunikace
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
internetová komu-nikace
|
cs |
dc.subject |
efektivita internetové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Google analytics
|
cs |
dc.subject |
Sklik
|
cs |
dc.subject |
Adwords
|
cs |
dc.subject |
remarketing
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
Digital communication
|
en |
dc.subject |
interactive communication
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
online communi-cation
|
en |
dc.subject |
efficiency of online communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
Google analytics
|
en |
dc.subject |
Sklik
|
en |
dc.subject |
Adwords
|
en |
dc.subject |
remarketing
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
ad
|
en |
dc.subject |
PR
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.title |
Efektivita digitální komunikace e-shopu |
|
dc.title.alternative |
Effectiveness of Digital Communication of an E-shop |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the efficiency of online communications e-shop as one of the tools of marketing communication. The first part contains theoretical notes from the field of online communication, in more details discussed the specifics of online communication as a communication tool, its position in the communications mix and examine the objectives and target groups. Shows methods of measuring the effectiveness and how it can then be evaluated. The practical part examines the effectiveness of online communication of a selected e-shop using analysis of secondary data. Results of the analysis will be used for strategic decisions made by secretary in which direction, to what online communication resources. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36756
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-15 |
|