dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Dvořák, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:49Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30357
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá průzkumem měření spokojenosti zaměstnanců ve firmě greiner assistec s.r.o. Cílem teoretické části práce je zpracovat teoretická východiska a poznatky týkající se témat - vnitropodniková komunikace, firemní kultura, marketingový výzkum a návrh dotazníku pro měření spokojenosti zaměstnanců. Cílem praktické části je nastavení a popsání procesu marketingového průzkumu, vytvoření dotazníku spokojenosti zaměstnan-ců, nastavení komunikace průzkumu spokojenosti zaměstnanců a srovnání vybraných aspektů průzkumu spokojenosti zaměstnanců v letech 2012 a 2014. |
|
dc.format |
68 s. (82 358 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vnitropodniková komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
dotazník spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
intracompany communication
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
satisfaction questionnaire
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.title |
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve společnosti greiner assistec s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Evaluation of Employees' Satisfaction at greiner assistec s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis deals with the measurement of employee satisfaction survey in greiner assistec s.r.o. The theoretical part of this work is to develop the theoretical background and knowledge on the subjects of intracompany communications, corporate culture, marketing research and draft a questionnaire for measuring employee satisfaction. The practical part is set and describe the process of marketing research, a questionnaire of employee satis-faction, communication setting employee satisfaction survey and comparison of selected aspects of the employee satisfaction survey in 2012 and 2014. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36754
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-23 |
|