Komunikační strategie Mercedes-Benz Viano
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Coufal, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:47Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:47Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30353
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií prémiového rodinného vozu Mercedes-Benz Viano a jeho novou generací Třídy V. Práce obsahuje dva základní pilíře. V prvním pilíři se zaměřuje na vnímání předchozí komunikace na reálné cílové skupiny a v druhém se naopak soustředí na nákupní chování cílových skupin a dalších osob, které vstupují do rozhodovacího procesu. Na základě výzkumu práce určuje slabá a silná místa předchozí komunikace a zjišťuje vhodné příležitosti i bariéry, jak v rámci vnímání samotného vozu, tak i nákupního chování spotřebitele. Na základě zjištěných dat dává doporučení pro komunikační strategii nově uváděného modelu vozu třídy V. |
|
dc.format |
103 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
B2C
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
rozhodovací proces spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
segment automotive
|
cs |
dc.subject |
B2C
|
en |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
shopping behaviour
|
en |
dc.subject |
consumer decision-making process
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
automotive segment
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Mercedes-Benz Viano |
|
dc.title.alternative |
Mercedes-Benz Viano Communication Strategy |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Káčerková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's dissertation is focused to communication strategy of the premium family car Mercedes-Benz Viano and it's new generation called V class. The work contains two main pillars. The first pillar focuses on the perceptions of previous communication by the real target group and in the second pillar focuses on the buying behavior of target groups and other persons that enters into the decision-making process. The research work identifies strengths and weaknesses of previous communications and identifies appropriate opportunities and barriers, both within the perception of the car itself as well as the shopping behavior of consumers. Based on the research data, work gives recommendations for the communication strategy of newly introduced car model. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36750
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account