Krizová komunikace ve veřejné správě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Krizová komunikace ve veřejné správě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Bayer, Michal
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:47Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:47Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30350
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá krizovou komunikaci ve veřejné správě se zaměřením na oblast samosprávy. Konkrétní příklady jsou získány rovněž z krizové komunikace Magistrátu města Ostravy. V teoretické části se práce zabývá definicí základních pojmů (komunikace, krizová komunikace, veřejná správa) a doporučením, která základní pravidla by se měla dodržovat během krizové komunikace. Definuje základní oblasti, z nichž mohou pro instituci veřejné správy plynout problémy, z nichž některé jsou velmi specifické, a v soukromé sféře se s nimi prakticky nesetkáme. Praktická část hodnotí dopady krizového tématu na mediální obraz města. Zvoleným tématem je příprava Galerie města Ostravy. Jde jednak o data získaná dotazníkovým šetřením mezi desítkou regionálních novinářů a dále kvantitativní analýzu mediálních výstupů v období let 2010 až 2013.
dc.format 61 s. (79 995 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject krizová komunikace cs
dc.subject veřejná správa cs
dc.subject samospráva cs
dc.subject Ostrava cs
dc.subject sekundární výzkum cs
dc.subject crisis communications en
dc.subject public administration en
dc.subject municipal sphere en
dc.subject Ostrava en
dc.subject secondary data from market research en
dc.title Krizová komunikace ve veřejné správě
dc.title.alternative Crisis Communication in the Public Sector
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šuch, Ondřej
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the communication in public administration with concentra-tion on the municipal sphere. Some concrete examples are taken from the crisis communi-cation of the Ostrava municipality. The theoretical part of the thesis deals with definitions of basic concepts (communication, crisis communication, public administration) and recommendations which basic rules should be observed during a crisis communication. It defines basic fields where an insti-tution of public administration could have some problems, some of them very specific. Such problems practically do not exist in the private sphere. The practical part evaluates consequences of a crisis theme on the image of the city in the media. The theme that was chosen for this purpose is the preparation of the City Gallery Ostrava. It includes both data from a questionnaire given to ten regional journalists and a quantitative analysis of the me-dia output from 2010 to 2013.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36747
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
bayer_2014_dp.pdf 1.241Mb PDF View/Open
bayer_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
bayer_2014_op.pdf 573.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account