dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Vyoral, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:16Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:16Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30253
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost firmy Lité podlahy Zlín na trhu, za použití nástrojů marketingového mixu. Teoretická část je věnována teoretickým poznatků z oblasti marketingového mixu a stavebního trhu. První část se věnuje marketingu ve stavebnictví a jeho jednotlivým specifikům. Dále je věnována pozornost marketingovým tržním koncepcím a jejich vývoji. Ve třetí části je teoreticky zhodnocena situační analýza a její náležitosti, jako je analýza konkurence a SWOT analýza. V poslední teoretické části jsou poznatky z jednotlivých položek marketingového mixu. Teoretická slouží jako informační zdroj pro vypracování analytické a projektové části. Analytická část je věnována profilu firmy, její marketingové strategii a zhodnocuje situační analýzu podniku. Další prostor je věnován analýzám SWOT, SLEPT a Porterově analýze. V poslední části je zhodnoceno dosavadní využití marketingového mixu firmou. Projektová část obsahuje doporučení marketingových nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Pro projekt je vypracována časová, nákladová a riziková analýza. |
|
dc.format |
100 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing ve stavebnictví
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix ve službách
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
SLEPT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing in construction
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing mix in services
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
SLEPT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter´s analysis
|
en |
dc.title |
Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Lité podlahy Zlín |
|
dc.title.alternative |
The Use of Marketing Mix to Increase the Competitiveness of Company Lité podlahy Zlín |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jangl, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theoretical part is dedicated to the theory of marketing mix and construction market. First part is devoted to the marketing in construction and their individual specifics. Attention is then dedicated to the marketing market conceptions ant their progress. Third part theoretically evaluated situation analysis and their requisites, as competition analysis and SWOT analysis. Theoretical part serves as an information source for making analytical and project part. Analytical part is dedicated to the company´s profile, their marketing strategy and evaluates situation analysis of the company. Next part is dedicated to the SWOT, SLEPT and Porter analysis. Last part evaluates use of the marketing mix by the company up to now. Project part contains recommendations of the marketing tools for increasing competitiveness of the company. Time, cost and risk analysis is made for the purpose of the project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
36610
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|