dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Slyšková, Natália
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T20:37:23Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3014
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zkoumá v teoretické části jednotlivé nástroje marketingové komunikace a snaží se uvést do problematiky v oblasti B2B. Popisuje a porovnává různé formy teoretických definici. Také ukazuje na využívání komunikace v praxi a přibližuje jednotlivé části marketingového mixu. Pro zpracováni analytické části jsem si vybrala firmu Hydac, s.r.o. , která se pohybuje na průmyslových trzích. Důraz je kladen na public relations, podporu prodeje a sponzoring. Chci ukázat, že využívaní marketingu v oblasti průmyslových podniků má rozdílné metody, formy a prvky jako je tomu u klasickém spotřebitelském marketingu. Cílem práce je popsání průběhu jednotlivých komunikací, ale i zhodnocení, zda jsou prostředky využívané v plné míře a v kterých oblastech by bylo možné jejich použiti zefektivnit. |
cs |
dc.format |
63 s., 6 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1557716 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037 |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Trh organizací
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Market of Organizations
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication B2B in company Hydac, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fialová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2007-06-12 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the thesis is exploring individual elements of marketing communica-tion and is trying to initiate in to the B2B problematic. Describes and compares different parts of theoretical definitions. Also pointing on exercising of communication in praxis and interprets an individual part of marketing mix. For the analytic part of my thesis, I decided to chose Hydac, s.r.o. company, because this company takes part on industrial markets. Public relations, sale promotion and sponsoring are developed to high standard. I would to show, that exercising of marketing on a field of industrials company's has different methods, forms and elements like in B2C. The main point of my thesis is to describe and evaluate individual communications, if the elements are in use, how much are they implemented and in which fields they need to work more effective. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
6397
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
B2B
|
cs |
local.subject |
marketingový mix
|
cs |
local.subject |
hydraulické stroje
|
cs |
local.subject |
business to business
|
en |
local.subject |
marketing mix
|
en |
local.subject |
hydraulic machines
|
en |