Projekt marketingové komunikace České pošty, s. p.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace České pošty, s. p.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vlčková, Ilona
dc.contributor.author Maráková, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-14T20:33:44Z
dc.date.available 2014-05-04T23:00:21Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3011
dc.description.abstract Tato diplomová práce se týká sestavení projektu marketingové komunikace pro Českou poštu, s. p. Nejprve je teoreticky zpracována problematika marketingové komunikace. Poté je provedena, za pomoci dotazníku, analýza vnímání marketingové komunikace České pošty, s. p. Projekt nakonec řeší mezery v marketingové komunikaci České pošty, s. p. a snaží se prostřednictvím navržených nástrojů marketingové komunikace zlepšit image České pošty, s. p. a zvýšit povědomí veřejnosti o službách České pošty, s. p. cs
dc.format 101 s., 20 s. příloh cs
dc.format.extent 991309 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014
dc.subject marketing cs
dc.subject služby cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Česká pošta cs
dc.subject s. p cs
dc.subject marketing en
dc.subject services en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject Czech Post en
dc.title Projekt marketingové komunikace České pošty, s. p. cs
dc.title.alternative The Marketing Communication Project of Czech Post en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Psíková, Lenka
dc.date.accepted 2007-06-05
dc.description.abstract-translated This graduation thesis is concerned with a composition of a marketing communication project composed for Czech Post. In the first part of this work the questions about marketing communication by Czech Post are processed theoretically. After that an analysis of the marketing communication perception is made by a questionnaire. Finally a deficiencies in the marketing communication of Czech Post are solved. This project tries to improve an image of Czech Post and increase a public subconsciousness about Czech Post services by means of a proposed appliances related with marketing communication. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6417
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
maráková_2007_dp.pdfBlocked 968.0Kb PDF View/Open
maráková_2007_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
maráková_2007_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account