Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Barošová, Bronislava
dc.date.accessioned 2010-07-14T20:33:32Z
dc.date.issued 2007-08-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3010
dc.description.abstract Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového plánování ve společnosti Arabesque. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového plánování ve společnosti Arabesque a navržen způsob jejich dosažení, dále jsou posouzeny náklady, rizika spojená s uvedením plánu do praxe a přínosy pro společnost Arabesque. cs
dc.format 100 cs
dc.format.extent 2428749 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2037
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject Porter's five competitive forces en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject pro-motion en
dc.subject marketing of services en
dc.subject direkt marketing en
dc.title Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o. cs
dc.title.alternative The project of the marketing plan of the company ARABESQUE Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pospíšilová, Radka
dc.date.accepted 2007-09-03
dc.date.vskp-available 2037-08-10
dc.description.abstract-translated Theoretical information about the marketing planning and works of marketing plan from a accessible literary sources are compiled in the theoretical part. Analysis of present situation of marketing planning in company Arabesque is completed in the practical part and also is pro-posed means of their acquirement, thereinafter are assessed costs, risks allied with initiation plan to a practice and assets for the company Arabesque. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6505
dc.date.assigned 2007-07-10
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
barošová_2007_dp.pdfBlocked 2.316Mb PDF View/Open
barošová_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
barošová_2007_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account