Založení a propagace vlastní firmy - autorský šperk

DSpace Repository

Language: English čeština 

Založení a propagace vlastní firmy - autorský šperk

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Kolářová, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-13T11:23:16Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:19Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/300
dc.description.abstract Tato diplomová práce se snaží vytvořit určitou nosnou konstrukci, na které by bylo možné dále stavět a vytvořit tím stabilní plán, podle kterého by bylo možné postupovat při založe-ní samostatné firmy zabývající se uměleckou autorskou tvorbou v oboru šperkařství. Hlavní důraz je zde kladen na upřesnění tvorby marketingového mixu, propagace a přede-vším vyjasnění legislativních kroků, které jsou nezbytné pro práci s drahými kovy a umě-leckou tvorbou. cs
dc.format 73 s., 12 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 7455935 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Puncovní zákon cs
dc.subject Živnostenský zákon cs
dc.subject Au-torské právo cs
dc.subject značka cs
dc.subject brainstorming cs
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Assay Office Law en
dc.subject Copyright Law en
dc.subject Trades Licensing Act en
dc.subject Brand en
dc.subject Brainstorming en
dc.title Založení a propagace vlastní firmy - autorský šperk cs
dc.title.alternative Foundation and promotion of proper firm - author jewel en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2006-05-29
dc.description.abstract-translated This master thesis completely tries to make a basic construction, which would be a plat-form for a stabile plan for establishing a new individual artistic firm. This firm will be spe-cialized on artistic crafted jewelry. The key objectives of this thesis are basement of marketing mix and right communication mix. The searching of new ways of communication, not only with customers, will help to get front position in the market. Next part includes brand building and sizing up the situa-tion in legislation around the artistic work, jewelry production and parts of The Trades Li-censing Act. These steps are necessary to go through and find the right solution for the fu-ture going business. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2721
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kolářová_2006_dp.pdfBlocked 7.110Mb PDF View/Open
kolářová_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
kolářová_2006_op.doc 106.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account