The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Nguyen, Thi Ngoc Diep
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:15:55Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:15:55Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30025
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace pro postarat loajalitu zákazníků "Make The Moment Speciální " - speciální akce na 20/12/2014 na pod-pora na vánoce a prodeje lunární Nový rok , který je zvláštní čas pro sezónní produkt jako vína na trhu Vietnamu . Na druhou stranu , je to kombinace mezi třemi velkými marketing-ovými aktivitami , které jsou Patron program najít loajalitu zákazníků , "Make The Moment Special" událost jako poděkování od "RD Winery" společnosti svého klienta nakonečné s pečovatelskou službou, pro zákazníka před a po,"aby v okamžiku, kdy zvláštní" události. Teoretická část popisuje pojetí marketingové komunikace a integraci na trhu - ing komu-nikaci . Analýza představuje současnou marketingovou komunikaci "RD Winery", která je v závěrečné části rozpracovány do rozsáhlé komunikační kampaně s cílem podpořit program loajality zákazníků na speciální roční době. |
|
dc.format |
117 pages |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
PESTEL analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
Ansoffova matice
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
IFE analýza
|
cs |
dc.subject |
EFE analýza
|
cs |
dc.subject |
SPACE matice
|
cs |
dc.subject |
CPM
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
integrate marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing strategies
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
PESTEL analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
Ansoff Matrix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
IFE analysis
|
en |
dc.subject |
EFE anal-ysis
|
en |
dc.subject |
SPACE matrix
|
en |
dc.subject |
CPM
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.title |
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group |
|
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication for take care loyalty customer "Make The Moment Special"- special event on 20/12/2014 for the promo-tion in Christmas and Lunar New Year's sales, which is the special time for seasonal prod-uct like wine on Vietnam market. On the other hand, it is the combination among three big marketing activities which are Patron Program to find loyalty customer, "Make The Mo-ment Special" event as an acknowledgements from RD Winery to their customer and final-ly taking care service for customer before and after "make the moment special" event. The theoretical part describes the conception of marketing communication and integrate market-ing communication. The analysis presents the current marketing communication of RD Winery, which is in the final part elaborated into an extensive communication campaign in order to promote the loyalty customer program at the special time of the year. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
36330
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account