dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Ngo, Minh Vu
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:15:55Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:15:55Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30024
|
|
dc.description.abstract |
Vietnam, jeden z nejvíce potenciálních trhů pro rozvoj a investice v jihovýchodní Asii, je velmi atraktivní pro tuzemské i zahraniční investory, s rychlým vývojem v ekonomice, vzrůstající životní úrovní a rychlou urbanizací, rostoucími příjmy z rozrůstající se střední třídy. RD víno je nové a mladé víno značky na vietnamském trhu. Cílem této práce je navrhnout novou strategii expanze na trhu a marketingovou strategii pro RD vína ve Vietnamu s použitím emailové marketingové kampaně. Diplomová prácebude analyzovat aktuální marketingová situace RD vína a formulovat strategii pro emailový marketing projektu, které mohou pomoci RD vína s cílem zlepšit jejich vztahy se zákazníky a dosáhnout svých cílů. |
|
dc.format |
113 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vinařský průmysl
|
cs |
dc.subject |
digitální marketingové
|
cs |
dc.subject |
email marketingové kampaně
|
cs |
dc.subject |
email poskytovatele služeb
|
cs |
dc.subject |
spam
|
cs |
dc.subject |
HTML
|
cs |
dc.subject |
wine industry
|
en |
dc.subject |
email marketing
|
en |
dc.subject |
email service provider
|
en |
dc.subject |
internet service provid-er
|
en |
dc.subject |
spam
|
en |
dc.subject |
mailing list
|
en |
dc.subject |
HTML
|
en |
dc.subject |
delivery rate
|
en |
dc.title |
Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group |
|
dc.title.alternative |
Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaněk, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
Vietnam, one of the most potential markets for development and investment in Southeast Asia, is very attractive to local and foreign investors, with the rapid development in econ-omy, the increased standard of living and rapid urbanization, the rising income of middle class. RD wine is a new and young wine brand in Vietnamese market. The purpose of this thesis is to propose the new market expansion strategy and marketing strategy for RD wine in Vietnam by applying email marketing campaign. The thesis will analyze the current mar-keting situation of RD wine and formulate the strategy for email marketing project which can help RD wine to improve their relationship with customers and achieve their objec-tives. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
36329
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|