dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Václavíková, Dita
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T20:26:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:12Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2989
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná práce se zabývá problematikou tvorby úspěšného image podniku. Úvod práce je zaměřen na vysvětlení a vymezení pojmu image. Teoretická část pak na podmínky a předpoklady jeho získání a zlepšení pomocí nástrojů marketingu a public relations s přihlédnutím ke specifikům bankovního podnikání. Tyto teoretické poznatky jsou poté aplikovány na skutečnou situaci vybrané společnosti, kterou je bankovní dům Volksbank CZ, a.s. Praktická část práce je věnována analýze zvolené banky podle předem stanovených kritérií ve vědomí obyvatel České republiky a hodnocení výsledné analýzy. Cílem práce je zhodnotit a analyzovat stávající image banky, poukázat na její identitu, kulturu, komunikaci s obchodními partnery a širokou veřejností. Doporučit případný další postup vedoucí k přizpůsobení se aktuálním podmínkám trhu a zajišťující budoucí příznivý postoj laické i odborné veřejnosti. Součástí práce je také ověření hypotézy, že image organizace působící na finančním trhu zásadním způsobem ovlivňuje postoj veřejnosti k bance a tím přímo půso-bí na její úspěch a prosperitu. Informační základnou pro verifikaci výše uvedených předpo-kladů jsou fakta vyplývající z provedené analýzy zvoleného a konkurenčního bankovního domu. Uvedených výsledků bylo dosaženo pomocí anylyticko-syntetických metod a meto-dou sémantického diferenciálu. Použité informační zdroje mají primární a sekundární cha-rakter. |
cs |
dc.format |
78s, 27s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1438841 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2009 |
|
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
podniková identita
|
cs |
dc.subject |
podniková kultura
|
cs |
dc.subject |
podniková komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
druhy výzkumu
|
cs |
dc.subject |
analýza image
|
cs |
dc.subject |
polaritní profil
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
respondent
|
cs |
dc.subject |
analýza dat
|
cs |
dc.subject |
logo firmy
|
cs |
dc.subject |
podnikový design
|
cs |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate comunication
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
methods of research
|
en |
dc.subject |
imagea analyse
|
en |
dc.subject |
polarit profile
|
en |
dc.subject |
questionaire
|
en |
dc.subject |
respondent
|
en |
dc.subject |
data analyse
|
en |
dc.subject |
firm logo
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.title |
Image jako důležitý prvek marketingové komunikace banky |
cs |
dc.title.alternative |
Image like important component of marketing communication of bank |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Presented thesis deals with the problematics of successful business image creation. The in-troduction focuses on explanation and specification of a term "image". Theoretical part then describes conditions and requisites for successful mission completion and general improve-ment using marketing and PR standard tools, with regard to bank business distictivenesses. These theoretical information are then applied on the real anylysis of selected company - in this thesis Volksbank, a.s. Practical part of the thesis contains of the analysis of chosen bank according to previously selected criteria, as they are perceived by Czech public, and eva-luation of final analysis. The objective of this thesis is to evaluate and analyze current image of the bank, to point out its identity, culture, communication with business partners and general public. Supporting objective is to recommend possible next steps, that would lead to adaptation to the actual market conditions, and finally ensure positive attitude of both pro-fessional and non-professional public. The integral part of this thesis is also validation of the hypothesis, that the image of active bank house is essential elemet in influencing the public, and directly affects its success and prosperity. The information basis for the verification of above mentioned examples are the facts resulting from recent analysis of chosen competiti-on bank houses. Above mentioned results are direct results of analytic and synthetic methods, and sometines I also use semantic differential. Used information sources have both primar and secundar character. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4980
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|