Marketingová strategie města Prostějova

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie města Prostějova

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bednář, Pavel
dc.contributor.author Raidová, Tereza
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:15:06Z
dc.date.available 2015-03-08T21:15:06Z
dc.date.issued 2014-02-17
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29871
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových a propagačních aktivit města Prostě-jova. Teoretická část práce je zaměřena na marketingový management, prvky marketingo-vého mixu i marketingové komunikace, které jsou přizpůsobeny podmínkám města a ve-řejné správy. Dále teoretická část popisuje proces tvorby marketingové strategie a vysvětlu-je pojem městského marketingu. Praktická část analyzuje současnou situací marketingových aktivit města, ve které bylo využito několik metod sběru dat, např. rozhovory, konzultace či Focus Group aj. Hlavním cílem práce je získat analýzou potřebné podklady pro tvorbu ná-vrhu marketingové strategie obsahující katalog vybraných projektů, které mají vést k naplnění marketingových cílů a podpoře rozvoje města.
dc.format 117 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject strategie rozvoje města cs
dc.subject marketingová koncepce cs
dc.subject městský marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Marketing Strategy en
dc.subject City Development Strategy en
dc.subject Marketing Conception en
dc.subject City Marketing en
dc.subject Communication en
dc.title Marketingová strategie města Prostějova
dc.title.alternative Marketing Strategy of the City of Prostějov
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Danko, Lukáš
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the analysis of marketing and promotion activities of the city of Prostějov. Theoretical part is focused on the marketing management, marketing mix and marketing communication with orientation on the city and public administration. Theory describes marketing strategy process and explains the term of the city marketing. Practical part analyses the situation of marketing and promotion activities in the city of Prostějov which was used several research methods such as interviews, consultations or Focus Group, etc. The main objective of this thesis is collect data for the marketing strategy with the catalogue of projects which should accomplish marketing goals and goals of the City Development as well.
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public Sector Administration and Regional Development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 36129
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
raidová_2014_dp.pdf 2.004Mb PDF View/Open
raidová_2014_vp.doc 128Kb Microsoft Word View/Open
raidová_2014_op.doc 52.73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account