dc.contributor.advisor |
Bednář, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Raidová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:15:06Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:15:06Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-17 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29871
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových a propagačních aktivit města Prostě-jova. Teoretická část práce je zaměřena na marketingový management, prvky marketingo-vého mixu i marketingové komunikace, které jsou přizpůsobeny podmínkám města a ve-řejné správy. Dále teoretická část popisuje proces tvorby marketingové strategie a vysvětlu-je pojem městského marketingu. Praktická část analyzuje současnou situací marketingových aktivit města, ve které bylo využito několik metod sběru dat, např. rozhovory, konzultace či Focus Group aj. Hlavním cílem práce je získat analýzou potřebné podklady pro tvorbu ná-vrhu marketingové strategie obsahující katalog vybraných projektů, které mají vést k naplnění marketingových cílů a podpoře rozvoje města. |
|
dc.format |
117 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
strategie rozvoje města
|
cs |
dc.subject |
marketingová koncepce
|
cs |
dc.subject |
městský marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Strategy
|
en |
dc.subject |
City Development Strategy
|
en |
dc.subject |
Marketing Conception
|
en |
dc.subject |
City Marketing
|
en |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie města Prostějova |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of the City of Prostějov |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Danko, Lukáš |
|
dc.date.accepted |
2014-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the analysis of marketing and promotion activities of the city of Prostějov. Theoretical part is focused on the marketing management, marketing mix and marketing communication with orientation on the city and public administration. Theory describes marketing strategy process and explains the term of the city marketing. Practical part analyses the situation of marketing and promotion activities in the city of Prostějov which was used several research methods such as interviews, consultations or Focus Group, etc. The main objective of this thesis is collect data for the marketing strategy with the catalogue of projects which should accomplish marketing goals and goals of the City Development as well. |
|
dc.description.department |
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná správa a regionální rozvoj |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public Sector Administration and Regional Development |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
36129
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|