dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Kašparová, Bohdana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T20:25:14Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2984
|
|
dc.description.abstract |
Rozhlasovou komunikaci lze do mediálního mixu zařadit za předpokladu využití jeho silných stránek. Na komerční možnosti rozhlasu má vliv množství jeho posluchačů, ale především konzultační způsob prodeje. Rozhlasovou stanici reprezentuje konzultant, schopný zaujmout a orientovat se na řešení problému. Úspěšnost prodejních týmů ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a hodnocení dílčích cílů. Efektivita prodeje závisí na práci s prodejním personálem. Především jde o stanovování cílů, plánování výkonů, určování hodnotících proměnných jednotlivých obchodních zástupců. Na výsledcích prodejního týmu lze zhodnotit význam vzdělávání, tréninku a rozvoje prodejců. Značný význam má interní i externí hodnocení, které je základem motivace a úspěchu osobního prodeje. |
cs |
dc.format |
87 s., 9 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
7871942 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037 |
|
dc.subject |
rozhlas
|
cs |
dc.subject |
vysílání
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
obchod
|
cs |
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
prodejce
|
cs |
dc.subject |
zástupce
|
cs |
dc.subject |
proměnné
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
řízení
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
radio
|
en |
dc.subject |
broadcast
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
sales
|
en |
dc.subject |
sales man
|
en |
dc.subject |
represent ant
|
en |
dc.subject |
criteria
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.title |
Hodnocení osobního prodeje reklamního času soukromé rozhlasové stanice |
cs |
dc.title.alternative |
PERSONAL SALES EVALUATION OF THE ADVERTISING TIME IN PRIVATE RADIO |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2007-05-28 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-04-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
Radio communication can be successfully implemented to the media-mix only when we use its strengths. Commercial possibilities of the radio broadcast are directly influent by the number of the listeners and the time spent, but first of all with a kind of sales. Radio station is representing a sales consultant which is able to attract attention and be oriented to the problem solution. Sales team and business success depend on planning all of measurable items and evaluation of the partly goals. The Sales affectivity depends on handling with Sales personnel. Goal setting, detail planning and setting evaluation criteria of individual sales represent ants. Results of the Sales team help us to understand the sense of education, training, management and personal development of the salesman. Sizeable sense has internal and external evaluation which is a basement of the future motivation and sales success. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4946
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|