Informační a softwarová podpora krizového řízení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Rak, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Šidlíková, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:14:37Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:14:37Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29804
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se věnuje informační a softwarové podpoře krizového řízení. Obsahem práce je objasnění základních pojmů krizového řízení, jeho legislativní základ, čím se krizové řízení zabývá a proč je pro nás důležité. Popisuje informační podporu jako výsledek informačního systému, její základní funkce. Mapuje softwarové nástroje dřívější i v současnosti používané. Praktická část se zaměřuje na zhodnocení výsledků dotazníkové metody zaměřené na informační podporu krizového řízení jednotlivých krajů, obcí s rozšířenou působností a krajských hasičských záchranných sborů České republiky. |
|
dc.format |
61 s. (68 403 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Krizové řízení
|
cs |
dc.subject |
informační systém
|
cs |
dc.subject |
informační podpora
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
software
|
cs |
dc.subject |
Crisis management
|
en |
dc.subject |
information system
|
en |
dc.subject |
information support
|
en |
dc.subject |
information
|
en |
dc.subject |
software
|
en |
dc.title |
Informační a softwarová podpora krizového řízení |
|
dc.title.alternative |
Information and Software Support of Crisis Management |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Botek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2014-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with information and software support of crisis management. The content of work is to explain the basic concepts of crisis management, its legal basis, what the crisis management deals with and why it is important to us. It describes the information support as a result of the information system, its basic functions. It maps software tools earlier and currently used. The practical part is focused on the evaluation of the results of a questionnaire survey focused on information support of crisis management of individual regions, municipalities with extended powers and regional fire brigades of Czech Republic. |
|
dc.description.department |
Ústav krizového řízení |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ovládání rizik |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Technological Equipment |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
36030
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-09 |
|
local.subject |
krizový management
|
cs |
local.subject |
manažerské informační systémy
|
cs |
local.subject |
crisis management
|
en |
local.subject |
management information systems
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account