Obchodní válka na internetu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Konečný, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Juřík, Lumír
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:14:24Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:14:24Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29781
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce řeší problematiku internetového marketingu a zjištění tohoto marketingu u konkrétního e-shopu. Po vymezení problematiky v teoretické části se zaměřuje v praktické části na rozbor internetového obchodu pinec.cz a to využitím analýz (STP, SWOT, Por-terova) a formou dotazníků, které byly rozneseny po menších oddílech stolního tenisu v regionu Hodonín a dále rozebrány. Na základě analýz a vyhodnocení dotazníků je vytvořen návrh a vhodná opatření na zlepšení slabých stránek tohoto internetového obchodu. |
|
dc.format |
48 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
the Internet
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Obchodní válka na internetu |
|
dc.title.alternative |
Trade War on the Internet |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rak, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2014-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this bachelor thesis is internet marketing and its identification in relation to a particular e-shop. The thesis has two parts: theoretical and practical. The former part de-fines the subject and topic. The latter deals with the analysis of the internet shop pinec.cz through STP, SWOT and Porter analyses as well as through questionnaires which were handed out in small local table tennis clubs in the Hodonín region. To reduce weak points of the internet shop mentioned above, suitable measures and a draft based on the analyses and questionnaire evaluation were created. |
|
dc.description.department |
Ústav krizového řízení |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ovládání rizik |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Technological Equipment |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
35994
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-05-09 |
|
local.subject |
internetový marketing
|
cs |
local.subject |
elektronický obchod
|
cs |
local.subject |
Internet marketing
|
en |
local.subject |
electronic commerce
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account