Obchodní válka na internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obchodní válka na internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Konečný, Jiří
dc.contributor.author Juřík, Lumír
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:14:24Z
dc.date.available 2015-03-08T21:14:24Z
dc.date.issued 2014-02-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29781
dc.description.abstract Bakalářská práce řeší problematiku internetového marketingu a zjištění tohoto marketingu u konkrétního e-shopu. Po vymezení problematiky v teoretické části se zaměřuje v praktické části na rozbor internetového obchodu pinec.cz a to využitím analýz (STP, SWOT, Por-terova) a formou dotazníků, které byly rozneseny po menších oddílech stolního tenisu v regionu Hodonín a dále rozebrány. Na základě analýz a vyhodnocení dotazníků je vytvořen návrh a vhodná opatření na zlepšení slabých stránek tohoto internetového obchodu.
dc.format 48
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketing cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject analýza cs
dc.subject the Internet en
dc.subject advertising en
dc.subject marketing en
dc.subject e-shop en
dc.subject analysis en
dc.title Obchodní válka na internetu
dc.title.alternative Trade War on the Internet
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rak, Jakub
dc.date.accepted 2014-06-05
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelor thesis is internet marketing and its identification in relation to a particular e-shop. The thesis has two parts: theoretical and practical. The former part de-fines the subject and topic. The latter deals with the analysis of the internet shop pinec.cz through STP, SWOT and Porter analyses as well as through questionnaires which were handed out in small local table tennis clubs in the Hodonín region. To reduce weak points of the internet shop mentioned above, suitable measures and a draft based on the analyses and questionnaire evaluation were created.
dc.description.department Ústav krizového řízení
dc.thesis.degree-discipline Ovládání rizik cs
dc.thesis.degree-discipline Technological Equipment en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Procesní inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Process Engineering en
dc.identifier.stag 35994
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-05-09
local.subject internetový marketing cs
local.subject elektronický obchod cs
local.subject Internet marketing en
local.subject electronic commerce en


Files in this item

Files Size Format View
juřík_2014_dp.pdf 1.517Mb PDF View/Open
juřík_2014_vp.pdf 118.3Kb PDF View/Open
juřík_2014_op.pdf 161.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account