dc.contributor.advisor |
Dvořáčková, Emilie
|
|
dc.contributor.author |
Šedová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T20:19:38Z |
|
dc.date.available |
2017-08-28T23:00:22Z |
|
dc.date.issued |
2007-08-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2976
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce, v její teoretické části, je definovat pojmy týkající se tématiky a popsat důležité okolnosti ovlivňující a působící na agresi. Výzkumná část vychází z výzkumu mezi učiteli na druhém stupni základních škol provedeného dotazníkovou formou, jehož úkolem bylo potvrdit či vyvrátit souvislost forem agrese s druhem vyučovaných předmětů a velikosti města, ve kterém se škola nachází. |
cs |
dc.format |
72 |
cs |
dc.format.extent |
872720 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.08.2017 |
|
dc.subject |
agresivita
|
cs |
dc.subject |
násilí
|
cs |
dc.subject |
determinanty
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
aprobační předměty pedagoga
|
cs |
dc.subject |
aggression
|
en |
dc.subject |
violence
|
en |
dc.subject |
determinants
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
school subjects
|
en |
dc.title |
Formy agresivity žáků ve výuce |
cs |
dc.title.alternative |
The forms of aggression of schools pupils |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Celá, Jarmila |
|
dc.date.accepted |
2007-09-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my thesis was in its first, theoretical part to gather and note theoretical knowledge in the field of aggression. In its second practical part the main aim was to carry out a research among secondary school teachers and use their answers (from the guestionnaires filled by them) to form hypothesis and see whether those can be considered valid. The main aim was to gather data and discover what forms of aggression secondary school teachers have to face. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6917
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
agresivita dětí
|
cs |
local.subject |
aggressiveness in children
|
en |