Analýza konkurence produktů zdravé výživy pro prodejnu U zeleného stromu ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jedek, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Martinková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T11:20:00Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/296
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá situací na trhu zdravé výživy a biopotravin. Zaměřila jsem se na lokální trh ve Zlíně zahrnující nejen specializované prodejny zdravé výživy, ale také velké obchodní potravinové řetězce, které tento sortiment rovněž v určité míře nabízejí. Prodej tzv. ze dvora u menších ekoproducentů jsem zmapovala jen okrajově pro zajímavost a pro doplnění celkového přehledu prodeje bioproduktů. Vycházela jsem ze současné situace v prodejně U zeleného stromu a srovnávala s ostatními konkurenty. |
cs |
dc.format |
78 stran |
cs |
dc.format.extent |
748910 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 02.05.2036 |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
respondent
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
maloobchodní mix
|
cs |
dc.subject |
bioprodukt
|
cs |
dc.subject |
osvěta
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
respondent
|
en |
dc.subject |
competition strategy
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
retail mix
|
en |
dc.subject |
bioproduct
|
en |
dc.subject |
enlightenment
|
en |
dc.title |
Analýza konkurence produktů zdravé výživy pro prodejnu U zeleného stromu ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
The analyse of healthy diet products for the shop U zeleného stromu in Zlin |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2006-06-01 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with situation on the market of healthy diet products and biofood. I focused on the local market in Zlín including not only specialized healthy food shops, but also big food chain stores which also offer this assortement to a certain degree. Concerning the "yard sale'q of minor ecoproducers I made a survey just marginally, as a matter of interest and to supplement the overall summary of bioproduct sale. I worked on today's situation of the shop "U zeleného stromu" and compared it to other competitors in Zlín and its neighbourhood. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
3589
|
|
dc.date.assigned |
2006-02-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account