Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Janoušková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T20:16:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T20:16:47Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2966
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na význam značky v oblasti odívání. Teoretická část popisuje pojem značka, charakterizuje cílové skupiny, zabývá se marketingovým výzkumem a reklamou. Praktická část zkoumá vztah dospívající mládeže k módním značkám a módě samotné. Součástí praktické části je dotazník, pomocí kterého analyzuji situaci vztahu dospívající mládeže ke značkovému oblečení, jak je pro ně důležité a jaké značky preferuje. |
cs |
dc.format |
61 s., 7s.obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
6516520 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.title |
Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the relationship of teenagers to the brand mark in fashion |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2007-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This graduate work is oriented on the meaning of brands in sphere of clothing. In the theoretical part of my work a definition is described for the word "brand", target groups of customers are defined, and marketing research and advertising is dealt with. The practical part investigates the relation of adolescents to fashionable brands and fashion. Component of the practical part is a questionnaire, through which I analyse the situation of adolescents' relationship to designer clothes, how it is important for them a which brands they prefer. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4805
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account