Analýza faktorů rozhodovacího procesu zákazníků ovlivňující marketingovou komunikační strategii prodejců potravin
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Novák, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:07:19Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:07:19Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29585
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je navrhnout marketingovou komunikační strategii českým prodejcům potravin. Návrh byl vytvořen na základě výsledků analýz z primárních a sekundárních zdrojů. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá nákupním rozhodovacím procesem a faktory ovlivňující chování spotřebitele. Následně jsou v práci popsány složky marketingové komunikace, trendy v marketingové komunikaci a marketingová komunikační strategie. Praktická část zahrnuje analýzu spotřeby potravin, analýzu počtu obchodů s potravinami a vlastní dotazníkové šetření zacílené na nákupní chování spotřebitele s následným vyhodnocením. Byl vytvořen návrh marketingová komunikační strategie malých obchodů, supermarketů, diskontů a hypermarketů. |
|
dc.format |
80 s. (108 545 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rozhodovací proces
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelé
|
cs |
dc.subject |
potraviny
|
cs |
dc.subject |
Decision-making proces
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
consumers
|
en |
dc.subject |
food
|
en |
dc.title |
Analýza faktorů rozhodovacího procesu zákazníků ovlivňující marketingovou komunikační strategii prodejců potravin |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Factors Costumers' Decision-making Process Influencing Food Retailers' Marketing Communication Strategy |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2014-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is to propose a marketing communication strategy for Czech food retailers. The proposal was created based on the results of analyses of primary and secondary sources. This thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part deals with the consumer purchase decision process and the factors influencing consumer behavior. Subsequently, the thesis describes components of marketing communication, trends in marketing communication and marketing communication strategy. The practical part includes the analysis of food consumption, the analysis of the number of grocery stores and own questionnaire survey focused on the consumer behavior with subsequent eva-luation. The proposal of marketing communication strategy of small shops, supermarkets, discount stores and hypermarkets was created. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35710
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account