Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Končitíková, Gabriela
|
|
dc.contributor.author |
Staněk, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:07:16Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:07:16Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29577
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je komparace nástroj? marketingové komunikace vybrané firmy, která se zabývá prodejem a distribucí kancelářských potřeb v České republice. Teoretická část se zabývá teorií marketingu, marketingové komunikace a jejími nástroji. V praktické části je prezentována marketingová komunikace ve firmě Baťa a.s. do roku 1945, marketingová komunikace vybrané firmy a jejich komparace. Na základě komparace jsou navrhnuty návrhy ke zlepšení současné situace u vybrané firmy. |
|
dc.format |
62 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
vztahy s veřejností
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
adver-tisign
|
en |
dc.subject |
personal sales
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.title |
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945 |
|
dc.title.alternative |
Comparison of the Marketing Communication Tools Used by Company XYZ s.r.o. with Tools Used by Baťa a.s. Company until 1945 |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Roubalíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this Bachelor thesis is comparison of the marketing communication tools used by chosen company, which sells and distributes office supplies in Czech Republic. The thesis is divided info two main parts. The theoretical part deals with the theories of marketing, marketing communication and its tools. In the practical part is presented marketing communication used in Baťa a.s. Company until 1945 and marketing communication of chosen company and the comparation. Based on the comparation, some suggestions are made, which should improve current situation. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35702
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account