Analýza marketingové komunikace Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Diblík, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:06:53Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:06:53Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29504
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je analýzou marketingové komunikace společnosti Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s. Hlavním cílem je analýza současné situace ve společnosti a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení k zefektivnění marketingové komunikace Teoretická část je zpracována na základě dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci. V praktické časti je analyzován současný stav marketingové komunikace společnosti. Následně je na základě PEST analýzy, benchmarkingu a SWOT analýzy vypracováno několik návrhů jak zlepšit marketingovou komunikaci v této společnosti. |
|
dc.format |
72 s. (96 842 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication of the Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication of the company Division Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s. The main goal of this thesis is to analyze the current situation within the company and to make a few suggestions that might lead to more effective marketing communication. The theoretical part is based on the knowledge gained from the literature related to marketing and marketing communication. The practical part analyses the present marketing communication of the company. Consequently, according to results from PEST analysis, benchmarking and SWOT analysis, the author outlines a few suggestions for better marketing communication within the company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35587
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account