Analýza komunikačního mixu firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Fojtáchová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:06:50Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:06:50Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29496
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix firmy GUMOTEX MATRACE, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracována literární rešerše, vztahující se k problematice marketingového komunikačního mixu a jeho jednotlivým nástrojům. Praktická část obsahuje popis společnosti a analýzu současného stavu využití komunikačního mixu. Na základě provedené SWOT analýzy a na ni navazujících IE, SPACE a QSPM matice jsou navržena doporučení pro zkvalitnění marketingové komunikace ve společnosti. |
|
dc.format |
74 s. (102 132 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza komunikačního mixu firmy |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Communication Mix of the Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čada, Jan |
|
dc.date.accepted |
2014-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of the bachelor thesis is to analyze the communication mix of the company GUMOTEX MATRACE, s.r.o. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part there is compiled a literature review which is related to the issue of marketing communication mix and its individual parts. The practical part contents a company description and analysis of the current use of the communication mix. Based on the SWOT analysis and related IE, SPACE and QSPM matrix, there are suggested recommendations for improving the marketing communication in the company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35574
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account