Analýza konkurenceschopnosti firmy XY s.r.o. v oblasti přímého prodeje titanového nádobí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Molínek, David
|
|
dc.contributor.author |
Pálková, Leona
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:06:39Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:06:39Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29459
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy XY s. r. o. v oblasti přímého prodeje titanového nádobí. Práce obsahuje teoretické zpracování základních pojmů týkajících se konkurence, popisu základních analýz a přímého prodeje. Druhá, praktická část, zahrnuje základní údaje o firmě, charakteristiku jejich produktů a analýzu konkurenceschopnosti, s využitím nástrojů SWOT analýzy, PEST analýzy a vyhodnocení dotazníku. Po vyhodnocení analýz byla navrhnuta možná opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti. |
|
dc.format |
69 s. (76 867 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
přímý prodej
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTanalysis
|
en |
dc.subject |
direct sale
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenceschopnosti firmy XY s.r.o. v oblasti přímého prodeje titanového nádobí |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Competitiveness of Company XY s.r.o. in the Field of Direct Sales of Titanium Utensils |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kusáková, Klára |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The focusof my thesisis ananalysis of the company´sXYLtd. competitivenessin direct sales oftitanium cookware. It includesa theoretical elaboration of basic conceptsrelated tocompetition, the descriptionof the basic analysisand also direct sales. The second, practical, partincludesbasicinformation about the company, the characteristics of their productsand a competitiveness analysis, using the tools ofSWOTanalysis, PESTanalysis anda questionnaire evaluation.After carrying out an evaluation of the analysis, possible measures to increase competitiveness were proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav financí a účetnictví |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35514
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-05-16 |
|
local.subject |
titanové nádobí
|
cs |
local.subject |
prodej přímý
|
cs |
local.subject |
titanium utensils
|
en |
local.subject |
direct selling
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account