Lesní pedagogika jako forma sociálního učení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Havelka, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Vítková, Sabina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:06:31Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:06:31Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29429
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vztahem člověka a přírody, jeho kontaktem s ní a environmentální gramotností vůbec. Vztah člověka a přírody by měl být ve vzájemně vyváženém vztahu. Mezi formy environmentálního vzdělávání patří i lesní pedagogika, která se zaměřuje na les, procesy a vztahy, které v něm probíhají. Na základě samostatného objevování se děti v lese učí a nabízí se zde nespočet příkladů výukových témat. Mezi jednu z forem alternativního předškolního vzdělávání patří také lesní mateřské školy. Většina aktivit se odehrává venku za každého počasí, kde se děti učí vzájemné spolupráci, rozvíjejí pozorovací schopnosti a sebedůvěru. Pobyt v lesní mateřské škole je pro děti přínosný z hlediska jejich rozvoje i dovedností a nenásilnou formou učí děti environmentální výchově. |
|
dc.format |
54 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
lesní pedagog
|
cs |
dc.subject |
lesní mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
environmentální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
forest educator
|
en |
dc.subject |
forest kindergarten
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
environmental education
|
en |
dc.title |
Lesní pedagogika jako forma sociálního učení |
|
dc.title.alternative |
Forest Pedagogy As a Form of Social Learning |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vavřík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2014-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the relationship between man and nature, his contact with her, and environmental literacy in general. The relationship between man and nature should be mutually balanced relationship. Among the forms of environmental education include forest pedagogy, which focuses on forest processes and relationships that take place in it . On the basis of a separate discovery kids in the woods and has taught there are countless examples of topics. Among one of the alternative forms of preschool education is also a forest kindergarten. Most activities take place outdoors in all weather , where children learn to work together, develop observation skills and confidence. Stay in the forest kindergarten is beneficial for children in terms of its development and skills and learn spontaneously children environmental education. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35471
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
lesní moudrost
|
cs |
local.subject |
lesní mateřské školy
|
cs |
local.subject |
woodcraft
|
en |
local.subject |
forest kindergartens
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account