Syndrom CAN jako sociálně patologický jev
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Oralová, Renata
|
|
dc.contributor.author |
Veselá, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:06:30Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:06:30Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29427
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o syndromu CAN, tedy syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá popisem syndromu CAN obecně; rozlišuje jednotlivé formy a projevy syndromu CAN, tzn. fyzické týrání, psychické týrání, sexuální zneužívání, zanedbávání a zvláštní formy syndromu CAN. Zmiňuje jednotlivé rizikové faktory a zabývá se i prevencí. Pozornost je také věnována právním aspektům syndromu CAN. V praktické části práce je proveden výzkum, jenž je zaměřen na zjištění, jaké povědomí a informace o syndromu CAN mají děti. |
|
dc.format |
62 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Syndrom CAN
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
fyzické týrání
|
cs |
dc.subject |
psychické týrání
|
cs |
dc.subject |
sexuální zneužívání
|
cs |
dc.subject |
zanedbávání
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
ohlašovací povinnost
|
cs |
dc.subject |
The CAN syndrome
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
physical abuse
|
en |
dc.subject |
emotional abuse
|
en |
dc.subject |
sexual abuse
|
en |
dc.subject |
neglect
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
reporting obligation
|
en |
dc.title |
Syndrom CAN jako sociálně patologický jev |
|
dc.title.alternative |
CAN Syndrome As a Socio-Pathological Phenomenon |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Plšková, Alena |
|
dc.date.accepted |
2015-01-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the CAN syndrome (Child Abuse and Neglect). Thesis is divided into two parts - the theoretical and practical part. The theoretical part gives description of the CAN syndrome in general; distinguishes between different forms and manifestations of the CAN syndrome. It means physical abuse, emotional abuse, sexual abuse, neglect and special forms of the CAN syndrome. It mentions of individual risk factors and also deals with prevention. Attention is also paid to the legal aspects of the CAN syndrome. In the practical part of the thesis is carried out the research, which is focused on finding what awareness and information about the CAN syndrome have children. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35468
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-11-28 |
|
local.subject |
týrané děti
|
cs |
local.subject |
abused children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account