Specifické poruchy chování a učení (případová studie)
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Přinosilová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Vdolečková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:06:27Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:06:27Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29419
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá specifickými poruchami učení a chování, jejich příčinami a projevy. Teoretická část je úvahou nad jednotlivými poruchami učení a chování ve spojitosti se školní neúspěšností jedince. Závěrečná práce je i pojednáním o edukaci dětí s těmito poruchami, o jejich postavení a výchově v rodině a způsobu vzdělávání. Praktickou částí je případová studie zaměřená na jedince se specifickou poruchou učení a chování. Na tomto jedinci jsou ověřeny teoretické poznatky vztahující se k této problematice. Dále je zjišťováno, zda jsou veškeré teoretické poznatky uplatňovány a prohlubovány v praxi. |
|
dc.format |
71 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
specifické poruchy učení a chování
|
cs |
dc.subject |
předpona DYS
|
cs |
dc.subject |
lehká mozková dysfunkce LMD
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
případová studie
|
cs |
dc.subject |
specific learning and behavior disorders
|
en |
dc.subject |
the DYS prefix
|
en |
dc.subject |
light brain dysfunction
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
upbringing
|
en |
dc.subject |
case study
|
en |
dc.title |
Specifické poruchy chování a učení (případová studie) |
|
dc.title.alternative |
Specific learning disabilities and behaviour (case study) |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dalajka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2014-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The present thesis deals with specific learning and behaviour disorders, their causes and symptoms. The theoretical part focuses on the different disorders in relation to the individual´s school failure.The concluding part of the work also deals with the education of the children suffering from these disorders, with their family position and upbringing. The practical part then presents a case study of an individual with a specific learning and behaviour disorder. The theoretical approaches in this field are thus tested. This part of the work also verifies the application of the theory in practice. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35456
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
local.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
local.subject |
poruchy chování
|
cs |
local.subject |
porucha ADHD
|
cs |
local.subject |
learning disabilities
|
en |
local.subject |
behavioral disorders
|
en |
local.subject |
attention deficit hyperactivity disorder
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account