Analýza marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Burian, Vladislav
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:06:24Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:06:24Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29408
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG, která se na základě bilanční sumy řadí k nejmenším bankám na českém trhu. Teoretická část práce pojednává o marketingu, marketingovém mixu a zejména o marketingové komunikaci, a to s důrazem na jejich podstatu v oblasti finančních institucí jakožto specifické oblasti služeb. V praktické části je představena samotná banka Waldviertler Sparkasse Bank AG. Dále je zde uvedena analýza marketingové komunikace banky, respektive výsledky dotazníkového šetření o vnímání marketingové komunikace Waldviertler Sparkasse Bank AG. V závěru praktické části jsou navrženy možné kroky ke zlepšení marketingové komunikace banky. |
|
dc.format |
82 s. (134 818 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
banka
|
cs |
dc.subject |
bankovnictví
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Waldviertler Sparkasse Bank AG
|
cs |
dc.subject |
bank
|
en |
dc.subject |
banking
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
Waldviertler Sparkasse Bank AG
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication of Waldviertler Sparkasse Bank AG |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2014-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis at hand deals with the analysis of marketing communication in Waldviertler Sparkasse Bank AG, which is on the basis of its total assets one of the smallest banks in the Czech market. The theoretical part focuses on marketing, marketing mix, and mainly marketing communication emphasizing their nature within financial institutions as a specific area of services. The practical part introduces the bank itself. This part contains the analysis of marketing communication in Waldviertler Sparkasse Bank AG, or the results of the survey focusing on the perception of the marketing communication in Waldviertler Sparkasse Bank AG. The conclusion of the practical part suggests possible steps to be taken in order to improve the bank's marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35441
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-16 |
|
local.subject |
elektronický obchod
|
cs |
local.subject |
elektrotechnika
|
cs |
local.subject |
postavení na trhu
|
cs |
local.subject |
electronic commerce
|
en |
local.subject |
electric engineering
|
en |
local.subject |
market position
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account