dc.contributor.advisor |
Enachescu-Hroncová, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Ležáková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T20:04:40Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T20:04:40Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2938
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce předkládá problém deformovaného sebevědomí, jeho negativního vlivu na výkonnost a chování jedince. Zabývá se podporou rozvoje zdravého sebevědomí, které představuje nejlepší předpoklad pro plné rozvinutí schopností osobnosti. Nastiňuje úlohu pedagogů ve vzdělávacím a výchovném procesu při podpoře rozvoje zdravého sebevědomí žáků. Učitelé mají možnost pomoci dětem dosáhnout větších úspěchů ve vzdělávání, budoucím zaměstnání nebo společenském životě, ale i předcházet sociálně patologickým jevům, a to svým uvědomělým přístupem k žákům a podporováním jejich sebevědomí. Výzkumná část zjišťuje, zda se pedagogové na druhém stupni základních škol věnují více žákům jistým, s vyšším sebevědomím, či žákům nejistým, podceňujícím se, se sebevědomým nižším. |
cs |
dc.format |
64 s. |
cs |
dc.format.extent |
618233 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
sebevědomí
|
cs |
dc.subject |
sebedůvěra
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
učitelé
|
cs |
dc.subject |
vychovatelé
|
cs |
dc.subject |
rodinná výchova
|
cs |
dc.subject |
utváření sebevědomí
|
cs |
dc.subject |
komplex méněcennosti
|
cs |
dc.subject |
zdravé sebevědomí
|
cs |
dc.subject |
podpora zdravého sebevědomí
|
cs |
dc.subject |
self-confidence
|
en |
dc.subject |
self-reliance
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
teachers
|
en |
dc.subject |
educators
|
en |
dc.subject |
family upbringing
|
en |
dc.subject |
self-confidence formation
|
en |
dc.subject |
inferiority complex
|
en |
dc.subject |
healthy self-confidence
|
en |
dc.subject |
healthy self-confidence support
|
en |
dc.title |
Podpora rozvoje zdravého sebevědomí dětí na základních školách |
cs |
dc.title.alternative |
Support of children's healthy self-confidence development at primary schools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2007-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis submits the problem of deformed self-confidence, its negative influence over the efficiency and the behaviour of a person. It deals with the support of healthy self-confidence development, which constitutes the best premise for a full development of individual's abilities. It describes the function of teachers in educational process while supporting children's healthy self-confidence development. Teachers have a possibility to help the children get greater success in education, future employment or social life but also prevent socially pathologic phenomenons using their conscious approach to pupil's problems and supporting their self-confidence. The research part of the thesis deals with an inquiry if the teachers at the second-degree of primary schools devote more to pupils with higher self-confidence or to pupils with lower self-confidence. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6852
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
žáci
|
cs |
local.subject |
sebevědomí
|
cs |
local.subject |
školní úspěšnost
|
cs |
local.subject |
školní úspěch
|
cs |
local.subject |
learners
|
en |
local.subject |
self-confidence
|
en |
local.subject |
school success
|
en |