dc.contributor.advisor | Laca, Slavomír | |
dc.contributor.author | Šalomonová, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2015-03-08T21:06:06Z | |
dc.date.available | 2015-03-08T21:06:06Z | |
dc.date.issued | 2013-11-11 | |
dc.identifier | Elektronický archiv Knihovny UTB | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/29354 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje problematice výchovy a vzdělání jedinců s poruchami učení a chování na základní škole. Teoretická část je zaměřena na analýzu rodinného a školního prostředí těchto jedinců a na sociální aspekty jejich edukace v rámci individuální nebo skupinové integrace. Empirická část odráží postoje pedagogů k možnostem individuální a skupinové integrace a používání kompenzačních pomůcek při obou způsobech integrace. Na základě výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření je provedena komparace názorů pedagogů z hlediska jejich věku i pohlaví. | |
dc.format | 72 s. (17 633 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně | |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Dysgrafie | cs |
dc.subject | dyskalkulie | cs |
dc.subject | dyslexie | cs |
dc.subject | dysmúzie | cs |
dc.subject | dysortografie | cs |
dc.subject | dyspraxie | cs |
dc.subject | edukace | cs |
dc.subject | hyperaktivita | cs |
dc.subject | individuální integrace | cs |
dc.subject | Individuální vzdělávací plán | cs |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | klima školy | cs |
dc.subject | kompenzační pomůcky | cs |
dc.subject | poruchy chování | cs |
dc.subject | rodinné prostředí | cs |
dc.subject | skupinová integrace | cs |
dc.subject | sociální adaptace | cs |
dc.subject | specifické poruchy učení | cs |
dc.subject | Školní vzdělávací program | cs |
dc.subject | Dysgraphia | en |
dc.subject | dyscalculia | en |
dc.subject | dyslexia | en |
dc.subject | dysmusia | en |
dc.subject | dysortography | en |
dc.subject | dyspraxia | en |
dc.subject | education | en |
dc.subject | hyperactivity | en |
dc.subject | individual integration | en |
dc.subject | individual education plan | en |
dc.subject | inclusion | en |
dc.subject | school climate | en |
dc.subject | compensational aids | en |
dc.subject | behavior disabilities | en |
dc.subject | family background | en |
dc.subject | group integration | en |
dc.subject | social adaptation | en |
dc.subject | specific learning disabilities | en |
dc.subject | school education program | en |
dc.title | Sociální aspekty edukace jedinců s poruchami učení a chování | |
dc.title.alternative | Social Aspects of Education Concerning Individuals with Learning Disabilities and Behavioural Disturbances | |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Kudličková, Miroslava | |
dc.date.accepted | 2014-06-09 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis deals with issues of education of individuals with learning and behavior disabilities in elementary school. The theoretical part focuses on analysing the family background and school atmosphere of these individuals and on social aspects of their education in terms of individual or group integration. The empirical part reflects attitudes of pedagogues to the possibilities of individual and group integration and using compensational aids for both ways of integration. Based on the research conducted through a questionnaire survey, a comparison of attitudes of pedagogues in terms of their age and gender is made. | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky a psychologie | |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Social pedagogy | en |
dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.thesis.degree-program | Specialization in pedagogy | en |
dc.identifier.stag | 35374 | |
utb.result.grade | B | |
dc.date.submitted | 2014-04-17 | |
local.subject | poruchy učení | cs |
local.subject | poruchy chování | cs |
local.subject | výchova a vzdělávání | cs |
local.subject | sociální aspekty | cs |
local.subject | learning disabilities | en |
local.subject | behavioral disorders | en |
local.subject | education | en |
local.subject | social aspects | en |
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
šalomonová_2013_dp.pdf | 2.437Mb |
View/ |
|
šalomonová_2013_vp.doc | 15.75Kb | Microsoft Word |
View/ |
šalomonová_2013_op.doc | 54Kb | Microsoft Word |
View/ |