[NEOBHÁJENO] Sociálně pedagogická práce ve školním klubu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Strmisková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:05:47Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:05:47Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29302
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce představuje školní klub a jeho význam. Zároveň popisuje činnosti, které školní klub nabízí, pedagogy, kteří v něm působí a děti, které ho navštěvují. Rozebírá také smysl trávení volného času dětí pod pedagogickým dozorem jako prevenci sociálně patologického chování a ukazuje na důležitost využití sociální pedagogiky při práci s dětmi v tomto zařízení. Nabízí názory dětí, navštěvujících školní klub, na nabídku činností, smysl trávení volného času právě v tomto zařízení a ukazuje jejich spolupráci s rodiči při výběru volnočasových aktivit. |
|
dc.format |
49 s. (7 107 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní klub
|
cs |
dc.subject |
pedagogika volného času
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
school club
|
en |
dc.subject |
pedagogy of leisure time
|
en |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.subject |
educator
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Sociálně pedagogická práce ve školním klubu |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Socio-Pedagogical Work in School Clubs |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tannenbergerová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis represents a school club and its importance. It also describes activities that the school club offers, educators who work in it and the children who attend it. It analyzes also the sense of leisure activities for children under educational supervision as prevention of socially pathological behavior and shows the importance of using social pedagogy when working with children in this facility. It offers views of children attending school club activities on offer, a sense of leisure in this very device and shows their collaboration with parents in selecting of leisure activities. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35283
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account