Výchova a vzdělávání autistického dítěte v náhradní rodinné péči
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Plšková, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Seitlová, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:05:41Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:05:41Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29286
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá výchovou a vzděláváním dítěte s autismem v náhradní rodinné péči. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. První kapitola je věnovaná formám náhradní rodinné péče. Ve druhé kapitole jsou popsána specifika dítěte v náhradní rodinné péči a jeho vývoj. Třetí kapitola přibližuje problematiku poruch autistického spektra a edukaci jedinců s autismem. V praktické části jsou prezentovány kazuistiky tří náhradních rodin, jejichž výsledkem je analýza současné i budoucí péče o dítě s postižením. |
|
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
náhradní rodinná péče
|
cs |
dc.subject |
adopce
|
cs |
dc.subject |
pěstounská rodina
|
cs |
dc.subject |
dětský autismus
|
cs |
dc.subject |
poruchy autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
substitute family care
|
en |
dc.subject |
adoption
|
en |
dc.subject |
foster care
|
en |
dc.subject |
juvenile autism
|
en |
dc.subject |
autism spectrum disorders
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Výchova a vzdělávání autistického dítěte v náhradní rodinné péči |
|
dc.title.alternative |
Raising and Educating an Autistic Child in Foster or Adoptive Family |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skácelová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2014-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor Thesis is concerned with the raising and educating of an autistic child in substitute family care. The work is divided into a theoretical and a practical component. The first chapter describes the forms of alternate care, while the second chapter focuses on specifics of a child in a substitute family and its development. The third chapter introduces autism spectrum disorders and the education of individuals affected by autism. A case study of three different substitute families is presented in the practical part, where the outcome is an analysis of current and future care of a special needs child. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35261
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
autisté
|
cs |
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
people with autism
|
en |
local.subject |
family education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account