Analýza marketingové komunikace ve společnosti TDZ Turn, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Nezdařil, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:05:40Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:05:40Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29282
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti na B2B trhu. Hlavním předmětem práce je vytvořit návrhy ke zlepšení stavu marketingové komunikace společnosti. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu, marketingových komunikacích a prováděných analýzách. Praktická část analyzuje stav využívání nástrojů marketingové komunikace a navrhuje možná opatření ke zlepšení stávající situace. |
|
dc.format |
73 s. (114 770 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace ve společnosti TDZ Turn, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication in The Company TDZ Turn, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with issues of marketing communications of the company in the B2B market. The main aim of this work is to develop proposals for the improvement of the conditions of marketing communications in the company. The theoretical section summarizes findings about marketing, marketing communications and the analysis that has been performed. The practical part analyzes the current conditions of the use of marketing communication tools. It suggests possible measures to improve the current situation. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35255
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account