Analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Sekaninová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:05:35Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:05:35Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29269
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje marketingový mix, marketingovou komunikaci, nové trendy v marketingové komunikaci a marketingové analýzy. Praktická část obsahuje informace o prodejně Tescoma v Olomouci. Je zde popsán marketingový mix a především marketingová komunikace prodejny, dále jsou zde informace o konkurenci. Praktická část také zahrnuje PEST analýzu, benchmarking a SWOT analýzu, na základě jejího vyhodnocení jsou v závěru práce návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace prodejny. |
|
dc.format |
83 s. (129 772 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Benchmarking
|
en |
dc.subject |
PEST Analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the Marketing Communication Mix in the Shop Tescoma in Olomouc |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2014-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main purpose of this bachelor thesis is analysis of the marketing communication mix in the shop Tescoma in Olomouc. This thesis includes theoretical and practical part. Theoretical part describes marketing mix, marketing communication, new trends in marketing communication and marketing analysis. Practical part contains informations about the shop Tescoma in Olomouc. Marketing mix and especially marketing communication of this shop is described here. There are also informations about competition. Practical part also contains PEST analysis, benchmarking and SWOT analysis. Based on these results, conclusion of the thesis contains suggestions and recommendations for marketing communication improvement of this shop. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35238
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account