Zařazení dětí s PAS do ZŠ a jejich volnočasové aktivity v okrese Znojmo
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Havelka, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Najmonová, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:04:56Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:04:56Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29158
|
|
dc.description.abstract |
Jsou zákonem dané možnosti, do jaké základní školy a za jakých podmínek se zařazují handicapované děti. Zaměřila jsem se na děti s Poruchami autistického spektra v okrese Znojmo. Jaké zde mají možnosti při výběru základní školy a jakými aktivitami v mimoškolní činnosti mohou trávit svůj volný čas. Dalším okruhem zájmu mé bakalářské práce je zjistit, jaký názor na integraci a inkluzi do běžné základní školy dětí s Poruchou autistického spektra mají jejich rodiče, pedagogové a ostatní osoby pracující s těmito dětmi. Průzkum budu provádět formou dotazníku pro rodiče dětí a rozhovorem s pedagogy a ostatními pracovníky. Vzhledem k úzké skupině respondentů budou získaná data zpracována kvalitativní metodou. |
|
dc.format |
70 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Poruchy autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
osobní asistent
|
cs |
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
Autism spectrum disorders
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
individual education plan
|
en |
dc.subject |
personal assistant
|
en |
dc.subject |
teaching assistant
|
en |
dc.title |
Zařazení dětí s PAS do ZŠ a jejich volnočasové aktivity v okrese Znojmo |
|
dc.title.alternative |
Inclusion of Children with ASD in Primary Schools and Their Leisure Time Activities in Znojmo Region |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Neslušanová, Silvia |
|
dc.date.accepted |
2014-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
They are the law of the possibilities to which primary school and under what conditions are classified disabled children. I focused on children with Autism spectrum disorders in the district of Znojmo. What are they have options when choosing a primary school and in extracurricular activities such activities can spend their leisure time. Another area of interest of my thesis is to determine the attitudes toward integration and inclusion into regular primary school children with Autism spectrum disorders have their parents, teachers and others working with these children. The survey I carried out a questionnaire for parents and interviews with teachers and other workers. Due to the close group of respondents obtained data will be processed by qualitative method. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35036
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
autistické děti
|
cs |
local.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
children with autism
|
en |
local.subject |
inclusive education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account