Význam sociální komunikace ve zdravotnictví
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sýkora, František
|
|
dc.contributor.author |
Nábělek, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:04:56Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:04:56Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29156
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá významem sociální komunikace v prostředí zdravotnického zařízení. Teoretická část je věnována obecným východiskám sociální komunikace, ale zejména se zaměřuje na specifika této komunikace ve zdravotnictví, a to na oblast interakcí v pracovně-profesních vztazích, na komunikaci s klienty i s jejich rodinou. V neposlední řadě pojednává o aplikaci a akceptaci práv klientů. Empirická část prezentuje výsledky a analýzu kvantitativního výzkumu realizovaného formou dotazníkového šetření orientované na klienty a nelékařské zdravotnické pracovníky totožného zdravotnického zařízení. Zkoumání směrovalo na zjištění úrovně komunikačních dovedností nelékařských zdravotnických pracovníků a na úroveň aplikace práv klientů v podmínkách zdravotnického zařízení. |
|
dc.format |
79 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
klient/pacient
|
cs |
dc.subject |
nelékařský zdravotnický pracovník
|
cs |
dc.subject |
zdravotnické zařízení
|
cs |
dc.subject |
komunikace sociální
|
cs |
dc.subject |
verbální
|
cs |
dc.subject |
neverbální
|
cs |
dc.subject |
práva pacientů
|
cs |
dc.subject |
client
|
en |
dc.subject |
non-medical staff
|
en |
dc.subject |
medical department
|
en |
dc.subject |
social
|
en |
dc.subject |
verbal
|
en |
dc.subject |
non-verbal communication
|
en |
dc.subject |
clients' laws
|
en |
dc.title |
Význam sociální komunikace ve zdravotnictví |
|
dc.title.alternative |
Importance of Social Communication in Health Care System |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fejová, Ludmila |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the importance of a social communication in the environment of a healthcare facility. The theoretical part is dedicated to the general possibilities of a social communication, however, it is focused especially on the particularities of that communication in a health service, namely in the field of the interaction of professional relationships and the communication with the clients and their families. Finally, the thesis deals with the use and acceptance of the clients' laws. The empirical part presents the results and the analysis of the quantitative research implemented by filling in the questionnaire forms oriented towards the clients and the non-medical staff of the medical department. The research was directed to the discovery of the communication skills level of the non-medical staff and to the level of the clients' laws application in the healthcare system. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35034
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-28 |
|
local.subject |
verbální komunikace
|
cs |
local.subject |
zdravotnictví
|
cs |
local.subject |
verbal communication
|
en |
local.subject |
health service
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account