Ne/spravedlnost dnešního základního školství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ne/spravedlnost dnešního základního školství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tannenbergerová, Monika
dc.contributor.author Miškovská, Helena
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:04:54Z
dc.date.available 2015-03-08T21:04:54Z
dc.date.issued 2013-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29152
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na dnešní základní školství z pohledu definování spravedlivého přístupu ke vzdělání. V teoretické části se zabývá pojmy spravedlnost, rámcový vzdělávací program, systém základních škol, inkluze, učitel, hodnocení. V empirické části je proveden kvalitativní výzkum formou rozhovoru zaměřený na názory rodičů na současnou základní školu.
dc.format 45
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ne/spravedlnost cs
dc.subject právo cs
dc.subject Rámcový vzdělávací program cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject justice en
dc.subject law en
dc.subject Educational program framework en
dc.subject primary school en
dc.subject evaluation en
dc.subject teacher en
dc.subject pupil en
dc.title Ne/spravedlnost dnešního základního školství
dc.title.alternative (Un)fairness of Contemporary Primary Education System
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2014-06-04
dc.description.abstract-translated Tha bachelor´s thesis deals with contemporary primary education from the point of view of defining a just approach to education. In the theoretical part it looks into terms such as justice, educational program framework, primary schools system, inclusion, teacher, evaluation. In the empirical part a quality survey in the form of interview is done focusing on the opinions of parents concerning contemporary primary school.
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 35029
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-30
local.subject základní školství cs
local.subject elementary schooling en


Files in this item

Files Size Format View
miškovská_2013_dp.pdf 1.049Mb PDF View/Open
miškovská_2013_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
miškovská_2013_op.doc 15.86Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account