Principy a metody mravní výchovy v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Kučírková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:04:46Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:04:46Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29130
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zabývám mravní výchovou dětí předškolního věku. Zkoumám zakotvení mravního uvědomění u dětí ve věku 4 5 let a na základě studia pedagogických dokumentů zjišťuji, v jakém rozsahu se mravní výchově věnuje základní pedagogická dokumentace předškolního vzdělávání a do jaké míry tyto dokumenty korespondují s interně vytvořenými dokumenty konkrétní mateřské školy. S ohledem na současné metody mravní výchovy a věkové složení, zvláštnosti a odlišnosti zkoumaného vzorku, jsem vytvořila soubor výchovných metod mravní povahy, které svým charakterem působí na utváření mravního vědomí, pomáhá zlepšovat vzájemné vztahy mezi dětmi a přispívá k celkovému naladění ve třídě. V praktické části je soubor metod blíže rozpracován a výstupem je závěrečná evaluace. Práce může dále sloužit jako studijní materiál pro pedagogy mateřských škol, popř. studentům pedagogických škol, kteří se této oblasti hodlají věnovat blíže. |
|
dc.format |
63 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mravní výchova
|
cs |
dc.subject |
principy a metody předškolní výchovy
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.subject |
principles and methods of moral education
|
en |
dc.title |
Principy a metody mravní výchovy v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Principles and Methods of Moral Education in Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzlová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
I'd like to talk about dealing with a moral education of preschool children in my thesis. I keep exploring a moral awareness anchoring of 4 to 5 years old children and based on the study I gather information by comparing these official documents with documents created internally by each kindergarten.. Considering the current moral education methods of age composition, characteristics and differences by analyzing the sample I created my own file of oral education methods which affects and forms moral consciousness, helps improve mutual relations between children and helps the complex behavior attunement in each class. The file of this methodology even in more detail can be accessed in practical part and output is the final evaluation. This work can be further used as a studying material for kindergarten teachers or for pedagogical school students who'd like to get involved in this area in more detail. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35005
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
etická výchova
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
ethical education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account