Vývoj empatie v dětském a předškolním věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj empatie v dětském a předškolním věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Unger, David
dc.contributor.author Charuzová, Alena
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:04:40Z
dc.date.available 2015-03-08T21:04:40Z
dc.date.issued 2014-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29114
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vývojem a technikami rozvoje empatie u dětí. V teoretické části se zabýváme emocemi ve vývoji dítěte s důrazem na batolecí a předškolní období a s tím souvisejícím tématem empatie. Tato část obsahuje i klíčový pojem jako je emoční inteligence. Cílem této závěrečné práce je vytvořit návrh technik pro podporu rozvoje empatie u dítěte a zjistit zda se návrh v mateřské škole osvědčil. Ověření využitelnosti se realizovalo v konkrétní mateřské škole.
dc.format 49
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject empatie cs
dc.subject emoční inteligence cs
dc.subject emoce cs
dc.subject emoční vývoj cs
dc.subject batole cs
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject návrh cs
dc.subject empathy en
dc.subject emotional intelligence en
dc.subject emotion en
dc.subject emotional evolution en
dc.subject toddler en
dc.subject preschool child en
dc.subject proposal en
dc.title Vývoj empatie v dětském a předškolním věku
dc.title.alternative The Development of Empathy in Child's and Preschool Age
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Leix, Alicja Ewa
dc.date.accepted 2014-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the evolution and techniques of development of children´s empathy. In the theoretical part of thesis we deal with emotions in children´s evolution, focusing on the toddler period and preschool period, as the related topic of empathy. This part of thesis also contains a concept of emotional intelligence. The purpose of this thesis is to design techniques which support the development of children´s empathy and to determine if the proposal is proven in kindergarten practice. The verification of the usability was implemented in specific kindergarten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34988
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
charuzová_2014_dp.pdf 3.165Mb PDF View/Open
charuzová_2014_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
charuzová_2014_op.doc 62Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account